1 Mohu si objednávku vyzvednout osobně?
Plyšové medvídky prodáváme pouze online v rámci e-shopu. Osobní vyzvednutí bohužel není možné.
2 Jak je zboží baleno?
Plyšáky balíme do pevného pytle, který je odolný vůči odření a protržení.
3 Kdy obdržím svou zásilku?
Objednávku se snažíme předat dopravci do jednoho pracovního dne od objednání. Ten většinou doručuje následující den.
4 Mohu objednat i na Slovensko?
Ano, naše společnost zasílá i na Slovensko.
5 Je možné zakoupené zboží vrátit?
Zboží je možné vrátit do 14 dnů od nákupu (převzetí zboží).
6 Je možné využít platbu na dobírku?
Ano samozřejmě, zboží je možné objednat na dobírku.
7 Mohu zboží reklamovat?
Ano, pokud bude zboží nějakým způsobem vadné, kontaktujte nás a vše samozřejmě vyřešíme. Spokojenost je naší prioritou proto se neváhejte na nás obrátit.
8 Platí se nějaké další poplatky?
Ne, platíte pouze za vámi objednané zboží a poštovné. Žádné další poplatky se neúčtují!
9 Co když je zásilka poškozená při přebírání?
Pokud zjistíte, že zásilka je poškozená, je třeba sepsat protokol o poškození s kurýrem a zaslat nám email, že Vám bylo doručeno poškozené zboží.
10 Kdy a kde vás mohu kontaktovat?
Můžete nás kontaktovat kdykoliv na email info@medvedov.cz nebo v pracovní dny od 9:00 do 18:00 na tel.: +420 775 150 076